Loading...

BRZI VODIČ

Koje kapsule odgovaraju NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparatu?
Kako biste postigli najbolje rezultate upotrebom naših NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparata za kavu, uvijek preporučamo da koristite NESCAFÉ® Dolce Gusto® kapsule za kavu, jer su one posebno stvorene za korištenje s našim aparatima.
Koliko će mi kapsula kave trebati za jednu šalicu?
Sva naša pića zahtijevaju jednu ili dvije kapsule kave. Količina vode ovisi naravno o vama, ali naš prijedlog kako pripremiti svaki topli napitak otisnut je na kutiji. Ako imate automatski aparat, možete pratiti trake na kapsulama i uskladiti ih s brojem traka koji odaberete na vašem aparatu za kavu, te na taj način osiguravate konzistentnost kod svake pripreme.
Što znače trake na NESCAFÉ® Dolce Gusto® kapsulama?
Trake na NESCAFÉ® Dolce Gusto® kapsulama upućuju na to koliko je vode i/ili mlijeka potrebno da se dobije odgovarajuća jačina. Na našim automatskim aparatima za kavu jednostavno odaberite broj traka na aparatu tako da odgovaraju onima na kapsuli.
Skida li se gornja folija s kapsula kave?
Ne, nemojte otvarati kapsula kave. Aparat će sam tijekom procesa probušiti kapsulu.
Možete li koristiti kapsule za kavu bez aparata?
Kako biste dobili slastan okus koji poznajete i volite, uvijek trebate koristiti kapsule za kavu s aparatom. Možda neki sugeriraju da je moguće koristiti kapsule za kavu bez aparata, mi svakako to ne preporučujemo jer će ugroziti okus.
Kako radi NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparat za kavu?
NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparat pumpa vodu pod pritiskom do maksimalno 15 bara u držač kapsule. Visoki tlak i dizajn kapsule za kavu daju ravnomjernu raspodjelu pritiska kako bi se izvukao puni okus kave. Sustav koristi tlak pumpe sličan onom u profesionalnim strojevima, dok određeni aparati za kavu (npr.filter) rade na tlaku od jednog bara (normalni atmosferski tlak).
Kako da uklonim kamenac na svom NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparatu za kavu?
Napunite tekućinu za uklanjanje kamenca
Potpuno ispraznite spremnik za vodu. Pripremite tekućinu za uklanjanje kamenca prema uputama na pakiranju i ulijte je u spremnik. Umetnite držač kapsule i ispod stavite posudu. započnite uklanjanje kamenca u načinu rada s toplom vodom
Držite pritisnutu tipku za uključivanje na uređaju (mora treptati). Odaberite način rada tople vode i pustite da tekućina za uklanjanje kamenca prođe kroz stroj. Ostavite da djeluje 5 minuta. Započnite uklanjanje kamenca u načinu rada s hladnom vodm
Sada izvedite korak 2, samo za rad s hladnom vodom. Ostavite da djeluje 5 minuta. Dobro isperite i očistite mlaznicu
Iz spremnika izlijte preostalu tekućinu za uklanjanje kamenca i temeljito isperite spremnik za vodu čistom vodom. Zatim stroj isperite dva puta čistom vodom - dva puta u načinu tople vode i dva puta u načinu hladne vode. Također preporučamo da iglom očistite mlaznicu.
Kako očistititi mlaznicu iglom za čišćenje?
Vaš aparat ima vlastitu iglu za čišćenje, a nalazi se na poleđini većine modela i može se vidjeti kad uklonite spremnik za vodu. Nakon izvlačenja čepa i uklanjanja držača kapsule, poluga za zaključavanje nije potpuno otvorena. To čini mlaznicu vidljivom. Može se čistiti iglom dok se potpuno ne očisti. Preporučeno je čistiti svoj aparat od kamenca svaka 3 do 4 mjeseca ili nakon 400 napitaka.
Kako mogu znati kada moj aparat za kavu treba ukloniti kamenac?
Većina naših aparata za kavu pokazuje upozorenje kada je potrebno uklanjanje kamenca i nakon određenog broja korištenja pojavit će se narančasto ili žuto svjetlo. Ako vaš aparat nema ovu značajku, očistite ga svaka 3 do 4 mjeseca.
Voda iz aparata slabo curi, što da napravim?
Eto kratke upute na koji način možete riješiti problem sa aparatom. Postoji mogućnost da je ušlo previše zraka između kapsule i aparata – ugasite ga odmah. Pričekajte 3-4 minute te pokušajte otvoriti poklopac kapsule. U slučaju da naiđete na otpor, ne upotrebljavajte silu već pričekajte dodatne 3-4 minute. Kada otvorite poklopac izvadite kapsulu, isperite držač kapsule te pokušajte ponovno s novom kapsulom. Preporučeno je čistiti svoj aparat od kamenca svaka 3 do 4 mjeseca ili nakon 400 napitaka. Savjetujemo Vam da aparat očistite od kamenca kako biste vidjeli je li u tome problem. Za dodatnu pomoć, kontaktirajte ovlašteni servis (https://krups.hr/servis.html)
Lampica na aparatu svijetli narančasto, što to znači?
Ako lampica svijetli narančasto potrebno je ukloniti kamenac. Kako biste uklonili narančasto svjetlo ugasite uređaj zatim pritisnite tipku za paljenje te držite sve dok ne počne treperiti. Zatim ponovno ugasite uređaj, upalite uređaj i lampica će ponovno biti zelena. Također, preporučeno je čistiti svoj aparat od kamenca svaka 3 do 4 mjeseca ili nakon 400 napitaka. Ljubazno Vas molimo da aparat očistite od kamenca kako biste vidjeli da li je u tome problem. U slučaju da nakon čišćenja aparat još uvijek ima poteškoća s radom kontaktirajte ovlašteni servis (https://krups.hr/servis.html).
Zašto moj NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparat curi?
Ako vaš Dolce Gusto® aparat curi dok pripremate piće, to može biti zbog nedovoljnog prijanjanja između posude za kapsule i aparata. Da biste riješili ovaj problem, slijedite ove korake: Provjerite kapsule za kavu u držaču Zaustavite aparat, pričekajte da svjetlo prestane treptati i izvadite kapsulu za kavu Uvjerite se da kapsula kave nije dvaput probušena Ponovite postupak s novom kapsulom kave Ako se problem i dalje javlja, kontaktirajte nas na 0800 600 604 ili se obratite direktno proizvođaču na info@seb.hr te potražite više informacija na https://krups.hr/servis.html
Gdje mogu kupiti rezervni dijelove za aparat (spremnik za vodu, iglica za čišćenje, držač za kapsule…)
Popis ovlaštenih servisa za NESCAFÉ Dolce Gusto uređaje možete pronaći na poveznici https://krups.hr/servis.html
Gdje nabaviti sredstvo za čišćenje kamenca?
Originalno sredstvo za čišćenje kamenca možete kupiti u jednom od NESCAFÉ Dolce Gusto ovlaštenih servisa, a čiji popis možete pronaći na poveznici https://krups.hr/servis.html Svakako preporučamo da uvijek koristite originalno sredstvo za čišćenje kamenca za NESCAFÉ Dolce Gusto aparate, kako biste osigurali ispravnost aparata te kako biste bili u skladu sa svim uvjetima koji su navedeni na garanciji.  
Gdje se mogu kupiti staklene šalice za NDG kavu, stalak za kapsule, termosice i slično?
Takvi artikli su dostupne samo kao dio promotivne ponude te se ne nalaze u slobodnoj prodaji.    
Mogu li naručiti kapsule online?
Trenutno se u sklopu usluga koje tvrtka Nestlé Adriatic d.o.o. nudi na tržištu ne nalazi mogućnost prodaje proizvoda putem interneta. NESCAFÉ Dolce Gusto kapsule možete pronaći u svim bolje opskrbljenim trgovinama, kao i na online stranicama. U slučaju dodatnih pitanja vezanih za naše proizvode, slobodno nas kontaktirajte na besplatni Info telefon za potrošače 0800 600 604, radnim danom od 8:30 – 16:30 h.
Hoćete li proizvoditi neke druge vrste kapsula u budućnosti?
U stalnoj smo potrazi za različitim vrstama napitaka koje bi dodali u postojeći asortiman te lansiramo jednu do dvije nove vrste napitaka godišnje. U slučaju dodatnih pitanja vezanih za naše proizvode, slobodno nas kontaktirajte na besplatni Info telefon za potrošače 0800 600 604, radnim danom od 8:30 – 16:30 h.
Loading...