Loading...

Kako vam možemo pomoći?

Također možete pretraživati ​​teme u nastavku.

BRZI VODIČ
Koje kapsule odgovaraju NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparatu?

Kako biste postigli najbolje rezultate upotrebom naših NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparata za kavu, uvijek preporučamo da koristite NESCAFÉ® Dolce Gusto® kapsule za kavu, jer su one posebno stvorene za korištenje s našim aparatima.

Koliko će mi kapsula kave trebati za jednu šalicu?
Sva naša pića zahtijevaju jednu ili dvije kapsule kave. Količina vode ovisi naravno o vama, ali naš prijedlog kako pripremiti svaki topli napitak otisnut je na kutiji. Ako imate automatski aparat, možete pratiti trake na kapsulama i uskladiti ih s brojem traka koji odaberete na vašem aparatu za kavu, te na taj način osiguravate konzistentnost kod svake pripreme.
Što znače trake na NESCAFÉ® Dolce Gusto® kapsulama?

Trake na NESCAFÉ® Dolce Gusto® kapsulama upućuju na to koliko je vode i/ili mlijeka potrebno da se dobije odgovarajuća jačina. Na našim automatskim aparatima za kavu jednostavno odaberite broj traka na aparatu tako da odgovaraju onima na kapsuli.

Skida li se gornja folija s kapsula kave?

Ne, nemojte otvarati kapsula kave. Aparat će sam tijekom procesa probušiti kapsulu.

Možete li koristiti kapsule za kavu bez aparata?

Kako biste dobili slastan okus koji poznajete i volite, uvijek trebate koristiti kapsule za kavu s aparatom. Možda neki sugeriraju da je moguće koristiti kapsule za kavu bez aparata, mi svakako to ne preporučujemo jer će ugroziti okus.

Kako radi NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparat za kavu?

NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparat pumpa vodu pod pritiskom do maksimalno 15 bara u držač kapsule. Visoki tlak i dizajn kapsule za kavu daju ravnomjernu raspodjelu pritiska kako bi se izvukao puni okus kave.

Sustav koristi tlak pumpe sličan onom u profesionalnim strojevima, dok određeni aparati za kavu (npr.filter) rade na tlaku od jednog bara (normalni atmosferski tlak).

Kako da uklonim kamenac na svom NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparatu za kavu?
  • Napunite tekućinu za uklanjanje kamenca
    Potpuno ispraznite spremnik za vodu. Pripremite tekućinu za uklanjanje kamenca prema uputama na pakiranju i ulijte je u spremnik. Umetnite držač kapsule i ispod stavite posudu.
  • započnite uklanjanje kamenca u načinu rada s toplom vodom
    Držite pritisnutu tipku za uključivanje na uređaju (mora treptati). Odaberite način rada tople vode i pustite da tekućina za uklanjanje kamenca prođe kroz stroj. Ostavite da djeluje 5 minuta.
  • Započnite uklanjanje kamenca u načinu rada s hladnom vodm
    Sada izvedite korak 2, samo za rad s hladnom vodom. Ostavite da djeluje 5 minuta.
  • Dobro isperite i očistite mlaznicu
    Iz spremnika izlijte preostalu tekućinu za uklanjanje kamenca i temeljito isperite spremnik za vodu čistom vodom. Zatim stroj isperite dva puta čistom vodom - dva puta u načinu tople vode i dva puta u načinu hladne vode. Također preporučamo da iglom očistite mlaznicu.
Kako očistititi mlaznicu iglom za čišćenje?

Vaš aparat ima vlastitu iglu za čišćenje, a nalazi se na poleđini većine modela i može se vidjeti kad uklonite spremnik za vodu.

Nakon izvlačenja čepa i uklanjanja držača kapsule, poluga za zaključavanje nije potpuno otvorena. To čini mlaznicu vidljivom. Može se čistiti iglom dok se potpuno ne očisti.

Preporučeno je čistiti svoj aparat od kamenca svaka 3 do 4 mjeseca ili nakon 400 napitaka.

Kako mogu znati kada moj aparat za kavu treba ukloniti kamenac?

Većina naših aparata za kavu pokazuje upozorenje kada je potrebno uklanjanje kamenca i nakon određenog broja korištenja pojavit će se narančasto ili žuto svjetlo. Ako vaš aparat nema ovu značajku, očistite ga svaka 3 do 4 mjeseca.

Voda iz aparata slabo curi, što da napravim?

Eto kratke upute na koji način možete riješiti problem sa aparatom. Postoji mogućnost da je ušlo previše zraka između kapsule i aparata – ugasite ga odmah. Pričekajte 3-4 minute te pokušajte otvoriti poklopac kapsule.

U slučaju da naiđete na otpor, ne upotrebljavajte silu već pričekajte dodatne 3-4 minute. Kada otvorite poklopac izvadite kapsulu, isperite držač kapsule te pokušajte ponovno s novom kapsulom.

Preporučeno je čistiti svoj aparat od kamenca svaka 3 do 4 mjeseca ili nakon 400 napitaka. Savjetujemo Vam da aparat očistite od kamenca kako biste vidjeli je li u tome problem.

Za dodatnu pomoć, kontaktirajte ovlašteni servis (https://krups.hr/servis.html)

View all

Niste pronašli rješenje?

Kontaktirajte našu korisničku podršku 0800 600 604

Loading...