Dobrodošli na moblinu verziju Nescafe Dolce Gusto

Dobrodošli na moblinu verziju Nescafe Dolce Gusto

Dobrodošli na moblinu verziju Nescafe Dolce Gusto

You have reached the website


Često postavljana pitanja


Često postavljana pitanja

Koliko kave mi je potrebno za jednu šalicu?

Sva naša pića se rade od jedne ili dvije kapsule. Količina vode koju dodate u svaku kapsulu ovisi naravno o vama, ali naš prijedlog za serviranje svakog pića je označen na kutiji.

Ukoliko imate automatski aparat, pratite oznaku na kapsuli pa prema njoj prilagodite kotačić sa količinom vode, tj. napitka. To vam omogućuje da imate jednaku količinu i kvalitetu pića svaki put.

Saznajte još detalja o načinu pripreme NESCAFÉ® Dolce Gusto® napitaka ovdje.

Kako ću znati koju kapsulu koristiti za koje piće?

Na svakoj kapsuli je označeno o kojem se piću radi, ali ćete trebati pogledati boju bazne kapsule da vidite o kojoj je kapsuli točno riječ, onoj koja sadrži mlijeko, kavu, čokoladu, hladan napitak:

-          Mliječne kapsule su označene bijelom bojom

-          Kapsule koje sadrže kavu su označene crnom ili tamno smeđom bojom

-          Kapsule koje sadrže čokoladu su označene svjetlo smeđom bojom

-          Hladni napici su označeni srebrnom bojom

Kliknite ovdje kako biste vidjeli online demonstracije pripreme različitih napitaka.

Hoćete li proizvoditi neke druge vrste kapsula u budućnosti?

U stalnoj smo potrazi za različitim vrstama napitaka koje bi dodali u postojeći asortiman te lansiramo jednu do dvije nove vrste napitaka godišnje.

Ukoliko još niste registrirajte se na našoj stranici gdje ćemo vas obavještavati o novim proizvodima u budućnosti. Preplatite se na naš newsletter kako bi vam mogli slati obavijesti i novosti u našem asortimanu. Pretplatiti se možete tako da kliknete „Moj Račun“ te zatim „Moja Pretplata“ kada se ulogirate.

Kako rade aparati?

NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparati puštaju vodu u kapsulu pod pritiskom od 15 bara. Visok pritisak i dizajn kapsula omogućavaju jednak pritisak kako bi za vas kreirali savršenu kvalitetu kave punog okusa.

Saznajte više ovdje.

Upravo sam otvorio/la svoj novi aparat i mislim da jedan dio nedostaje, što učiniti?

Molimo vas ponovno pregledajte kutiju svog aparata u slučaju da dio koji nedostaje nije negdje ispao unutar kutije, ukoliko ga nema vratite aparat sa cijelom kutijom u dućan gdje ste kupili svoj aparat gdje će vam se osigurati zamjena.

Koliko često je potrebno čistiti aparat od kamenca?

Preporučeno je čistiti svoj aparat od kamenca svaka 3 do 4 mjeseca ili nakon 400 napitaka.

Saznajte više o tome kako očistit vaš aparat ovdje.

Pokvario mi se aparat, što učiniti?

Provjerite da li ste redovno čistili i održavali vaš aparat. Ukoliko je aparat redovito čišćen od kamenca i otvor za vodu ste odčepili iglicom odnesite svoj aparat u jedan od NESCAFE® Dolce Gusto® ovlaštenih servisa.


PLETERNICA
RTV SERVIS
KALAICA M. Reljkovića 6
34310 Pleternica 034 252 000
servis.kalaica@gmail.com

SPLIT

ANDABAKA
COMMERCE d.o.o. Gundulićeva 10
21000 Split 021 481 402
servis@andabaka.hr

SPLIT
MR SERVIS 141. brigade 1B, Mejaši
21000 Split 021 684 000
info@mrservis.hr

SPLIT

ROBOT COMMERCE
d.o.o. 4. Gardijske brigade
43, Kamen, 21000
Split 021 430 273
servis@robot.hr

ZAGREB

ELEKOM SERVIS Jurišićeva 23
10000 Zagreb 01 481 4538
elekom.servis@gmail.com

ZAGREB

MR SERVIS Dugoselska cesta 5
10370 Rugvica 01 640 1111
info@mrservis.hr

ZAGREB

MR SERVIS Avenija Većeslava
Holjevca 40 (poslovni
centar Recro)
10000 Zagreb 01 640 1111
info@mrservis.hr

ZAGREB

PUŠIĆ d.o.o. Vodnjanska 26
10000 Zagreb 01 302 8226
administracija@pusic.hr

ZAGREB

SINGULI d.o.o. Primorska 3
10000 Zagreb 01 377 2644
info@singuli.hr

ZAGREB

SINGULI d.o.o. CMP Savica Šanci, I.
Savica 145
10000 Zagreb 01 240 4451
info@singuli.hr

ZAGREB

SINGULI d.o.o. Josipa Strganca 12 ,
10000 Zagreb 01 377 9029
info@singuli.hr